CONVERSES AMB MI MATEIX

Descargar CONVERSES AMB MI MATEIX en pdf

El libro para descargar CONVERSES AMB MI MATEIX epub ya se encuentra disponible. En el idioma español y en distintos formatos. La descarga es muy sencilla. Qué esperas para leerlo?

Imagen de la portada

Especificaciones del archivo:

  • Personas que vieron este libro: 1214
  • Peso total del archivo: 587KB
  • Descargas del fichero: 758
  • Tipos de archivo: EPUB, PDF, Otros

Sinopsis de CONVERSES AMB MI MATEIX

Nelson Mandela, una de les figures mes inspiradores del nostre temps, ens ofereix ara l’oportunitat de coneixer el seu arxiu personal, a traves del qual ens arriba una visió sense precedents d’una vida extraordinària: des de les cartes que va escriure durant les hores mes fosques del seu empresonament fins als seus diaris de viatges durant les lluites antiapartheid a principis dels anys seixanta.En aquestes pàgines no hi trobarem ni una icona ni un sant, sinó un home de carn i ossos. Una oportunitat per passar un temps en companyia del Nelson Mandela i sentir la seva veu d’una manera directa, clara i privada.»Vaig intentar imaginar Mandela, l’home que havia canviat la historia, com a Mandela, l’home que tant havia sacrificat per aconseguir el canvi. […] Un retrat de la vessant humana de Mandela». Barack Obama á
Ver más

NELSON MANDELA

Nelson Mandela fue el primer presidente de Sudáfrica elegido democráticamente mediante sufragio universal. Antes de ser elegido presidente fue un importante activista contra el apartheid por lo que fue encarcelado durante 27 años. Mandela se convirtió en un símbolo de lucha dentro y fuera del país, una figura legendaria que representaba la falta de libertad de todos los hombres negros sudafricanos. Nobel dela Pazen el año 93, publicó su biografía a mediados de los años90. Hainspirado a músicos, cineastas y multitud de autores.
Ver ficha del autor

Temáticas y géneros:

Historia

Biografías

Biografías políticas

Ver más libros de esta categoría > libros de biografías


«CONVERSES AMB MI MATEIX pdf»

Detalles del PDF